Proč některé společnosti hýří novými nápady a jinde všechno zůstává roky stejné? Co může firma v současné době udělat pro zvýšení své inovační schopnosti? Na tyto otázky se rozhodl hledat odpověď Adam Novák ve své diplomové práci.
Tématem jeho práce inovativní firma a marketing. Cílem teoretické části práce bylo odhalit postupy, jež umožní firmám být maximálně inovativní. Aktuálně probíhá praktická část, v rámci které autor zjišťuje, jaký vztah mají k inovacím firmy v ČR a co konkrétně dělají pro posílení svých inovačních schopností.
Pokud vás tato oblast zaujala a chcete se o této problematice dozvědět více, můžete vyplnit jednoduchý dotazník a poslat jej autorovi Adamu Novákovi na adresu adamnovakcz[zavinac]gmail.com. Vyplňování Vám zabere maximálně 7 minut, obdržíte však krátkou sumarizaci toho, jaké recepty v oblasti inovací nabízí autoři české i zahraniční literatury.
Komentáře
Kde si mohu práci přečíst?
Kde si mohu práci přečíst?
Poslat nový komentář