Everesta, s.r.o.

Jak vypadá inovativní firma

Balonky promo

Proč některé společnosti hýří novými nápady a jinde všechno zůstává roky stejné? Co může firma v současné době udělat pro zvýšení své inovační schopnosti? Na tyto otázky se rozhodl hledat odpověď Adam Novák ve své diplomové práci.

Tématem jeho práce inovativní firma a marketing. Cílem teoretické části práce bylo odhalit postupy, jež umožní firmám být maximálně inovativní. Aktuálně probíhá praktická část, v rámci které autor zjišťuje, jaký vztah mají k inovacím firmy v ČR a co konkrétně dělají pro posílení svých inovačních schopností.

Pokud vás tato oblast zaujala a chcete se o této problematice dozvědět více, můžete vyplnit jednoduchý dotazník a poslat jej autorovi Adamu Novákovi na adresu adamnovakcz[zavinac]gmail.com. Vyplňování Vám zabere maximálně 7 minut, obdržíte však krátkou sumarizaci toho, jaké recepty v oblasti inovací nabízí autoři české i zahraniční literatury.

Dotazník ke stažení

Komentáře

Kde si mohu práci přečíst?

Kde si mohu práci přečíst?

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

CAPTCHA
Toto je ochrana před spamem. Doplňte prosím výsledek.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.